1 ورق استیل پلاست (Steal Plast Sheet): ورق فولادی الکتروگالوانیزه به ضخامت 0.7mm که در طرفین با Wash Primer پوشش شده و دارای روکشی از جنس P.V.C در نقش های متنوع چوب طبیعی به ضخامت 200 میکرون می باشد که به وسیله سیستم حرارتی مخصوص بر روی سطح ورق پخته و پس از سرد شدن سخت و مستحکم می شود.

2 ورق فولاد الکتروگالوانیزه (Electro Galvanized Steel Sheet): این ورق ها در ضخامت های مختلف با استانداردهای ST12.03 DIN 1623 و BS 2989-Z2 تهیه و در تولیدات شرکت به کار گرفته می شود.



3 ورق استاینلس استیل (Stainless Steel Sheet): این ورق ها در انواع مات، براق، چرمی، خش دار، نقش دار و ... طبق سفارش تهیه و در تولیدات شرکت به کار گرفته می شود.



4 فوم پلی یورتان(Polyurethane Foam): فوم پلی یورتان این نوع فوم از مواد Fire Retardant با چگالی 35- 40 کیلوگرم بر مترمکعب وبا ضریب تبادل حرارتی 0.018 w/mk در دمای 25C ساخته شده که پس از فرایند تزریق به اسفنجی سخت تبدیل و در برابر حرارت تا دمای 150C مقاومت داشته و تغییر شکل نمی دهد. یکی دیگر از موارد مصرف رایج این نوع فوم در صنایع یخچال های خانگی، صنعتی و سردخانه ای بوده که خود دلیل روشنی بر سازگاری آن با سلامت و بهداشت انسان می باشد.



5  پشم سنگ (Rock Wool)  : این ماده به عنوان عایق حرارتی، صوتی و ضد حریق کاربرد گسترده ای دارد. پشم سنگ مشتعل نمی شود در نتیجه به عنوان نوعی حفاظ در برابر حریق شناخته شده است. همچنین الیاف پشم سنگ محیط مناسبی برای رشد آفت، قارچ، باکتری و حشرات موذی نیست و در برابر این انگل ها مصونیت داشته و بیماری زا نمی باشد.
چگالی پشم سنگ 80-150 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد و ایستایی موثر این عایق در برابر دما در محدوده 250- سانتیگراد تا 800 درجه سانتیگراد است. الیاف پشم سنگ در مقابل شعله مستقیم آتش تا 4 ساعت مقاومت می کند.



6 لولا (Hinge) :از مزایای درب های تولیدی بهره گیری از لوله های فولادی مخصوص است که طراحی و ساخت آن متعلق به تکنو در می باشد. این لولا با دنده M12 فورج شده و با پیچ آلن M6 با آلیاژ 12/9 پس از آبکاری به همراه واشر فنری بر روی لنگه درب نصب می شود و همچنین دارای قابلیت تنظیم و رگلاژ سه بعدی می باشد.

 





7 نوار دور درب (Seal) :
نوار هوابند: این نوار از مرغوب ترین مواد PVC شفاف با خاصیت ارتجاعی جهت غایق بندی درب های استیل پلاست و آکوستیک تهیه شده که فرم آن در دراز مدت تغیر نخواهد کرد. با بهره گیری از این نوار عبور صوت، حرارت، رطوبت و گرد و غبار از حاشیه درب و چهارچوب و دماغه مابین دولنگه درب به حداقل رسیده و همچنین در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود. دیگر ویژگی این نوار علاوه بر ضربه گیر بودن، بسته شدن درب بدون ایجاد صدا می باشد.

8 نوار دور درب (Seal) :
نوار دودبند: این نوار در برابر حرارت و آتش مقاوم بوده و جهت دودبند کردن درب های ضد حریق و ضد انفجار به کار گرفته می شود. نواردور درب درحین آتش سوزی از سرایت دود و نشت گازهای سمی به فضای خارج از زون حریق نموده؛ همچنین راه ورود اکسیژن از پله های فرار و سایر محدوده ها را به حریم حادثه مسدود کرده و مانع تقویت مثلث آتش می شود.







9 تجهیزات :
: انواع یراق آلات و تجهیزات تکمیلی موجود در بازار بر روی درب های این شرکت قابل نصب می باشد.

 
 



10 پوشش رنگ پودری کوره ای به روش الکترواستاتیک : پس از اتمام مراحل برش و خمش، سطح درب با مواد تمیزکننده نظیر صابون ها، دترجنت ها (Detergent)، حلال ها و ابزارهایی مانند برس سیمی و کاغذهای سمباده کاملا تمیز می شود. رنگ های پودری پس از پاشش به سطوح تمیز شده درب در کوره های مخصوص پخت قرار گرفته و در درجه حرارت 180 تا 200 درجه سانتیگراد به مدت زمان 10-15 دقیقه پخته می گردد که نتیجه آن داشتن پوششی با ضخامت یکنواخت و کیفیتی بسیار بالاتر از رنگ مایع خواهد بود. رنگهای پودری کوره ای فاقد آلاینده های زیست محیطی بوده بنابراین سلامت کاربران را به خطر نخواهد انداخت.


11 چهارچوب ها: تکنودر با بهره گیری از دستگاه های مدرن اقدام به طراحی و تولید اشکال متنوع چهارچوب از لحاظ اندازه و مدل نموده است.
این چهارچوب ها با ضخامت های 1-6mm و در کفه های مختلف (پهنای چهارچوب) و مدل های متفاوت که با حروف D – B – C – W – L – F  کدبندی شده تولید می شوند همچنین هر نوع مدل پیشنهادی دیگر نیز قابل اجرا می باشد.


12 ابعاد استاندارد (پشت تا پشت چهارچوب): ارتفاع استاندارد تمامی چهارچوب های تولیدی 215cm بوده که در مورد چهارچوب های بدون آستانه از روی کلاه چهارچوب تا علامت برجسته پایین ساق چهارچوب 210cm محاسبه شده و 5cm آن در زیر کف تمام شده مدفونمی گردد؛ عرض های استاندارد نیز در جدول زیر ذکر شده است. 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت)، حد فاصل خیابان استاد حسن بنا جنوبی و خیابان همایی، پلاک 1046

 

تلفن:

021-22537939

تلفن همراه:

09127788434

09125089069

 

 

 

ارتباط در وات ساپ و تلگرام:

09125089069